torstai 27. helmikuuta 2014

Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa

Hóla! Aika on vierähtäny taas niin nopeasti ja paljon on ehtinyt tapahtua. Mulla ei kamera oo ollu kauhean ahkerassa käytössä, harmi sinänsä, mutta sitä on tosi rasittava kuljettaa mukana, tarvisin pokkarin, jota vois aina kuljettaa mukana. No mutta anyway oon jaksanu raahata sen mukaan aina noihin nähtävyyksiin. Tajusin, etten oo pahemmin tänne blogin puolelle lisäillyt kuvia, tässä niitä nyt sitten on. Osa kuvista on La Sagrada Famíliasta, Parc del Laberintista sekä Montjuïc -vuorelta. Aluksi meinasin, että kerron tarkemmin näistä nähtävyyskohteista omissa postauksissaan, mutta tarkemmin ajateltuna ne postaukset olis ehkä vähän tylsiä, kun päällimmäisenä ajatuksena on kuitenkin kertoa kuulumisia ja jakaa vaihtoon ja ylipäätään elämään liittyviä asioita. Mutta se mitä haluan sanoa noista nähtävyyksistä on se, että niissä kannattaa ihan ehdottomasti käydä jos/kun matkustaa Barcelonaan, täältä ei voi lähteä ainakaan näkemättä tota mieletöntä Sagrada Famíliaa. Siellä kuvissa vilahtelee myös Anumari (terkkui vaa Suomee!), iha hullua, että toiki nainen on viettäny Suomessa jo kuukauden, justhan se viel asusteli täällä mun kans. Elikkä siis ollaan tässä nyt pohdiskeltu vaihtareiden kesken, että miten tää aika voi mennä näin nopeasti. Mulle on kaikki tutut sanonu, että "muista nauttia jokaisesta päivästä, puoli vuotta on lyhyt aika". Mä aina ajattelin, että nojoo ei puol vuotta oo lyhyt aika. MUTTA SE ON TOTTA!! Nyt sen vasta tajuaa. Mulla on kyllä käynyt säkä, kun oon löytäny niin kivoja ja samanhenkisiä kavereita, jotka on samalla linjoilla siitä, että meidän täytyy tehdä ja nähdä ja toimia heti, eikä siirtää tulevaisuuteen. Oonkin todella tyytyväinen jo tähän kahden kuukauden saldoon. Tulevat viikonloput on aika pitkälti täytetty tekemisellä, vielä täytyy käyttää arkipäivät hyödyksi, jotta ei varmasti jää yhtäkään paikkaa näkemättä.

Viime viikonloppuna tein extemporematkan Valenciaan Saanan ja Inkan luo. Meillä oli tosi hauska lyhennetty viikonloppu ja vajaassa kahdessa päivässä tuli nähtyä Valencian top-nähtävyydet. Mieletön kaupunki, siitä lisää myöhemmin. Alkuviikon mua sitten vaivas matkaväsymys ja kasa kouluhommia. Olikin erittäin hyvä idea jättää ylimääräiset aktiviteetit illoilta pois ja puristaa viimesetkin mehut irti salilla ja makoisat unet oli taattu. Nyt on torstai ja alkaa olemaan normaali olotila. Illalla mennään isolla porukalla tanssimaan salsaa, saas nähdä mitä siitä tulee näin huonon rytmitajun omaavalta henkilöltä :-D ainaki täytyy olla hemmetin hyvä opettaja! Aarolle terveisiä, että Suomessa alotetaan sitten tanssitunnit! Lauantaina matkustetaan Tarragonaan, kyseessä on rantakaupunki tunnin junamatkan päässä. Toivottavasti sieltä saan kuvamateriaalia tänne blogiin. Sunnuntaina puolestaan matkustetaan toiseen rantakaupunkiin, Sitgesiin. Siellä on isot, viikon kestävät ja kuuluisat Sitges karnevaalit. Yks pulma olis vielä edessä, koska en tiedä miten pukeutuisin. Taidankin tästä lähteä etsimään asua ja illaksi koulun penkille.

Mua kiinnostais hirveesti tietää, että miten siellä Suomessa menee, mitä kuuluu?! Ikävä!

Näihin kuviin ja tunnelmiin on hyvä päättää. Palaillaan taas, hasta luego!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

6 kommenttia:

  1. Hihii, ihania kuvia! Ja oon samaa mieltä, että aika on mennyt ihan tosi nopeesti! Tavallaan tuntuu et mun Barcelona-ajasta on ikuisuus, mut tavallaan hassua et kuukausi jo Suomessa mennyt. Ihanaa reissua Tarragonaan ja Sitgesiin <3 Ikävä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pian mäkin jo oon siellä, ahdistavaa ajatella! Ikävä kans!

      Poista
  2. Ihania kuvia ja mukavaa taas kuulla kuulumisia. Oon niin onnellinen sun puolesta että oot viihtynyt ja otat elämästä kaiken irti! 😚💜

    -Hanne

    VastaaPoista
  3. :D tuntuu olevan aika muksaa siellä

    VastaaPoista