sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Saludos de Barcelona

TÄÄLLÄ SITÄ OLLAAN! Oon ollut Espanjan mantereella nyt neljä päivää ja arvatkaa mitä, oon jo näiden alkupäivien perusteella tajunnut, että tää vaihtoon lähteminen on ollut erittäin oikea päätös. Barcelona on uskomattoman ihana kaupunki, enkä voi uskoa, että vietän täällä seuraavat puoli vuotta. Ihmiset on ystävällisiä, maisemat aivan tajuttoman kauniita, hyvää ruokaa ja tää sää on mitä mainioin, vaikkakin helmi- ja maaliskuun vaihde tulee olemaan vuoden kylmintä aikaa. Asunto on hyvän etäisyyden päässä keskeisistä paikoista. Mutta on näihin päiviin mahtunut myös ahdistuksen tunnetta. Oon niin kiitollinen siitä, että Anumari ja Jenna oli täällä mua vastassa, en tiedä miten olisin saanut aikani kulumaan ilman heidän seuraansa. Tytöt on tutustuttanu mua kaupunkiin, kauppoihin ja opastanu käytännön elämisessä ja arkisissa asioissa ja antanut vinkkejä koulun suhteen. Päässä pyörii monenlaisia asioita: miten elämä lähtee käyntiin, millaista koulu on ja saanko tuttavuuksia, viihdynkö kaupungissa, olenko epätoivoinen koti-ikävän suhteen jne. PLAAH! Eiköhän asiat selviä, ei se stressaaminen ainakaan auta asiaa.

Mukavaa loppiaista ja alkanutta viikkoa!


4 kommenttia:

  1. ÄÄÄÄ mä tätä oottelinkin jo! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee! Viivi sä lähet ihan just iteki, oikein turvallista matkaa ja kerro sit heti millast siel on! <3

      Poista
  2. Mukavaa että siellä elämä lähtenyt hyvin alkuun! Paljon varmasti ahdistuksen aiheita mutta älä murehdi vaan muista, että päivä kerrallaan ja kaikki selviää :) pärjäile <3

    -Hannesi

    VastaaPoista