maanantai 28. huhtikuuta 2014

La amistad

Ystävyys. Mitä se merkitsee? Oon pohtinut tätä asiaa moneenki otteeseen täällä ja tullut siihen tulokseen, että puoli vuotta maailmalla saa sut tajuamaan, kuinka tärkeitä nämä ystävyyssuhteet onkaan. Niitä rakentuu jatkuvasti lisää, toiset kestää, toiset ei, toisista tulee tärkeimpiä kuin toisista. Oon tän neljän kuukauden aikana oppinu hirveästi uusia asioita itsestäni; pohtinu, kasvanu, tajunnu asioita ja valaistunu.

Mä kaipaan mun Suomi-ystäviä hirveesti, enkä malta odottaa, että näen teitä taas kesällä. Mä saan olla niin kiitollinen, että saan rakkaita vierailulle tännekin asti, ne tosiaan haluaa tulla moikkaamaan mua ja nähä mun elämää täällä. Ja kaikki viestit ja yhteydenpidot päivittäin saa mut ikävöimään teitä.

Ja minkä määrän uusia ystäviä oonkaan saanut täältä!! Paljon erilaisia ihmisiä eri maista ja kulttuureista. Ihmisiä, joilta oon oppinu hirveesti elämästä. Ja miten kiitollinen oon meidän tiiviistä tyttöporukasta, josta en malttaisi millään irtautua. Ei sais vielä miettiä tätä, mutta viimeset päivät täällä tulee olemaan kyllä haikeita, kun pikkuhiljaa porukka alkaa lähtemään. Onneksi meillä on vielä reilu kuukausi aikaa ja edessä on muun muassa Ibizan reissu tällä tyttöporukalla ja hurjasti muuta tekemistä. Syksyksi on sovittu tapaaminen Saksanmaalle Oktoberfesteille. Kovasti tytöt haluaisi tulla myös vierailulle Suomeen ;-)

All in all. Mulla siis tosiaan on ystäviä, jotka välittää ja joista mä välitän ja haluan pitää kiinni. Nyt ja aina.

Haastepostaus (sori Anumari, mutta taitaa jäädä väliin) ja pääsiäiskuulumiset vaihtui siis tällaiseen aiheeseen, hehe. Mutta on siellä sentäs muutama kuva pääsiäisen ajasta, kun Annika oli vierailulla. Osa kuvista on hyvinkin vanhoja, osa uusia. Osa on otettu puhelimella ja osa kameralla. Kaikista tulee niin hyvä mieli. Nauttikaa ystävien seurasta, arvostakaa heitä, olkaa kiitollisia.

Multa toivottiin seuraavaksi ruokapostausta, jossa kerron vähä miten syön ja millaisia tuotteita täältä löytyy ja mikä eroaa Suomesta. Siihen asti - adiós amigos!

4 kommenttia:

  1. oiiih! en ollu pitkään aikaan lukenu sun postauksii ja nyt sain lukee oikee useemman! Tuli hirvee iksu, pusuja!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pian nähdään ja vietetään kiva kesä <3 oot ihana!!

      Poista
  2. Kauhea kun tulee ikävä kun näitä lukee :/ oot ihana 💕

    -Hanne

    VastaaPoista