maanantai 28. lokakuuta 2013

Paluu arkeen

Lomat pidetty ja tänään koitti karu paluu arkeen. Okei, mä tiesin mitä tää maanantai tulee olemaan, mitä voi olettaa jos luvassa on töitä, koulua ja kotonakin kaikki tuntuu menevän rikki?!?!..mutta silti ärsyttää. Tuntuu, että kaikki kaatuu päälle. Koulussakin tuntu, että asiaa tuli enemmän kun mitä pystyy sisäistämään..noh laitetaan lomalta paluun syyksi. :-) Tänään ostin uuden kalenterin. Kalenterin vuodelle 2014. Keitin päiväkahvit ja otin kynän käteen. "Mitäs mä tänne kirjottaisin?" OUTO TILANNE. Mulla ei yksinkertaisesti ole hirveästi päivänmääriä, joita merkitä ja koristella kivasti eikä tapahtumia, joita hehkuttaa ja odottaa. Mutta yks päivänmäärä on ja se on se päivä, kun aloitan täysin uudenlaisen elämäntilanteen - Barcelonassa. Pelottavaa, mutta silti niin jännittävää! Mulla on sellanen fiilis, että vaihtoon lähteminen oli just oikea päätös mun kohdalla. Vaikka yleensä kalenteri pullottaa tekemistä, matkustamista ja bilettämistä niin jotenkin tuntuu silti mukavalta, että tämä vuosi tulee olemaan erilainen ja mun on vaan totuttava siihen. Uusien asioiden kokeileminen ja kokeminen tekee vaan hyvää.

Mukavaa alkanutta viikkoa ystävät! :-)


4 kommenttia:

  1. Mäki ostin mul uuden kalenterin ja päätin et kirjotan siihen hienosti kaikkien synttärit, noo väänsin vaivalla äitin oman ja ku se oli valmis ihailtavaks nii tajusin et tein sen väärälle kuukaudelle XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VOI EIKÄ:--D noo onneks on olemas korjaustussi ettei ny tarvi uutta kalenteria ostaa.

      Poista
  2. mäki olin kalenteriostoksilla, mut ei löytyny täydellistä :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite tein sellasen huomion kans, ettei ollu läheskää niin paljon valikoimaa nyt tänä vuonna, ainakaan kirjakaupois. Toivottavasti löydät sen täydellisen vielä;-)

      Poista