sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Niiin hyvä fiilis

Moi ja anteeks tämä hiljaiselo, joka on vallinnu täällä blogissa. Viime päivät on vaan ollu niin kiireisiä. Provinssista selvitty ja oon niin onnellinen, et mentiin sinne Emmin kans. Näin paljon vanhoja tuttuja ja saatii aika monta uuttakin tuttavuutta. Kerrassaan mahtava päivä ja sääkin suosi meitä. Oon nyt kyllä kolme päivää jo miettiny, että mikä vuodenaika täällä Suomes oikeen on?!?! Hemmetin kylmä ja sataa koko ajan. Toivotaa, että juhannuksena saatais parempi sää. Viime viikolla varattiin kesälomareissu Kroatiaan, elokuuta odotellessa! Nyt on ainaki hyvä motivaattori, että jaksaa ahertaa töiden parissa :-) Odotan niin, että pääsen taas kotiin Lahteen..torstaina siis suunta sinne. Mä en voi vaan ny olla hehkuttamatta tätä fiilistä, ku on nii hyvä olo! Ja tää kesä tuntuu vaa nii hyvältä! Alla on kuvia Provinssista, ei me nyt hirveen edustavilta näytetä, mutta samapa tuo!! HAUSKAA OLI!


Mun ois tarkotus täs lähipäivinä vähä tuunailla tätä blogia, saas nähä! Nyt nukkuun, että jaksaa taas alottaa työviikon, onneksi vähän vajaan ;-) Mukavaa alkuviikkoa kaikille!!

2 kommenttia:

  1. Vitsi mä tykkään näistä kuvista, tulee nii hyvä fiilis ku muistelee lauantaita! Onneks lähtettii! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei nää kuvat nyt hullumpia ollukaan! Mua naurattaa toi HP:n ottama zoomikuva, oli pakko laittaa se hehhe ;-) Onneks lähettii, ku hauskaa oli!! Ja hei hyvä valinta säiden kannalta toi lauantai, eilenki tais sataa aikalailla koko päivän. PS. Täytyy teettää näitä kuvia!

      Poista