keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Sporttiuutisia

Oon nyt vähä yli vuoden käyny salilla tiuhaa tahtia ja mä oon ehkä vähän kyllästyny salitreeneihin?! SIISPÄ aloitan uuden harrastuksen ja se on kuntonyrkkeily. Oon muutamia satunnaisia kertoja käyny kuntonyrkkeilytreeneis ja aina niiden jälkeen miettiny, että pitäis mennä oikein kunnon kurssille, että oppis oikeanlaiset tekniikat. Aina se on jäänyt... Nyt mä sitten vihdoin meen WUHUU! Oon enemmän ku innoissani! Vähän uudenlaista vastapainoa salitreenien lisäksi ja mikä parasta niin saan purkaa kaiken ylimääräisen energian ja stressin niihin säkkeihin. :-) Mitäs sanotte?

Meidän koululla on tällä viikolla hyvinvointiviikko, mikä tarkoittaa myös lajikokeiluviikkoa. Koulu on sopinut yhteistyösopimuksia salien ja yritysten kanssa ja saamme siis käydä testaamassa päivästä riippuen erilaisia lajeja - ilmaiseksi tai sitten kenkävuokraa ym vastaan. Ihan parasta! Viime vuonna käytiin kokeilemassa seinäkiipeilyä. Huomenna mennään isolla porukalla hohtokeilaamaan. Lisäksi ollaan käyty naapurisalilla, siellä kun on tarjolla Les Millsin Grit Strenght jumppa, jota mun oli pakko päästä testaamaan ja huh huh en voi ku suositella. 30 min tappotreeni ja supertehokas! Muutenkin mukavaa vaihtelua käydä toisella salilla :-)

Kuvat on sunnuntailta, kun tein meille ison aamupalan ja nautittiin se rauhassa sängyssä. Elämän pieniä iloja!

Tehokasta loppuviikkoa kaikille!


2 kommenttia:

  1. Apua toi kahvi näyttää niin hyvältä! Mulla on kova ikävä perus Suomikahvia :D mut hei nyrkkeily on erinomainen stressin poistaja ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. suomalaista kahvia tulee varmasti kyllä niin ikävä, se kun on ensimmäinen asia mikä tulee mieleen esim aamuisin. KÄÄK!! noo se maistuu sit superhyvältä sen puolen vuoden jälkee :--) ja saat pian suomikahvia!! kuntonyrkkeily on ollu kyllä mun syksyn pelastaja. niin parasta, tehokasta ja terapeuttista!

      Poista